Reporting & Insights

Een digitale (klant)strategie beweegt zich langs een groot aantal kanalen. Om de resultaten van deze omni-channel strategie in kaart te brengen, is een uitgekiende reporting-methodiek key. Onze BI-specialisten maken voor jou een rapportage op maat zodat je altijd inzicht hebt in de resultaten.

Meten is weten HOE HELPEN WIJ JE

En we begrijpen als geen ander dat jij wilt weten wat de resultaten van je klantstrategie zijn. Daarom hebben we een groot aantal ‘standaard’-rapportages voor jou ter beschikking. Nou ja, standaard…. Natuurlijk zijn deze rapportages zo opgebouwd dat ze uiteindelijk de voor jou relevante gegevens laten zien.

Naast deze ‘standaard’-rapportages kunnen we ook hele specifieke overzichten maken die jou inzicht geven in bijvoorbeeld het sentiment ten aanzien van jouw organisatie dat heerst op sociale media. Zodat je tijdig kunt ingrijpen om eventuele (verdere) reputatieschade te voorkomen.

Of krijg je steeds dezelfde soort vragen over een specifiek product of specifieke dienst? Een root cause analysis helpt je dan om de oorzaak op te sporen zodat je gerichte actie kunt ondernemen.

Samen bepalen we wat voor jou de belangrijkste resultaten zijn. Deze zetten we overzichtelijk in een online dashboard dat dagelijks wordt bijgewerkt. Zo heb je altijd en overal de beschikking over de resultaten van je inspanningen.
Op dit dashboard wordt ook in één oogopslag duidelijk of we de afgesproken KPI’s hebben gehaald. En waar we dus eventueel moeten bijsturen.
Uit het dashboard kunnen we samen een aantal Boardroom KPI’s destilleren waarmee jij andere stakeholders in je organisatie kunt informeren.

VRAAG VRIJBLIJVEND EEN OFFERTE AAN

"*" geeft vereiste velden aan